:)

Hejsan (:
Idag har jag haft skola ( som vanligt), NO-prov, konfa och nu sitter jag här. På konfan pratade vi om Tallin-resan. För er som inte visste det så ska jag och Anna och konfagruppen åka Silja line- båt till Tallinn den 2 maj där vi ska ge över matpaket som vi köper till 150 familjer i ett slumområde och ge kläder och lite annat till ett barnhem där :)
Sen åker vi hem den 6 maj. Och jag och Anna ska få ett eget hotellrum i Tallinn, yeeeey vad vi ska ha kul XD

Imorgon ska jag, Anna och Erika antagligen ha en liten sleepover, jippiiiii :)
Sen på lördag så vet jag inte riktigt, kanske ska göra en sak :) På söndag är det iaf hundkurs och på kvällen gudstjänst på samiska, hahaha x)

Nu ska jag lyssna på BAD INFLUENCE!! Dom uppträdde på afterskíerna i Sälen och efter sista afterskin så frågade jag om jag kunde få en skiva som dom delade ut till dom som sjöng högst på afterskin typ. Och sångarn gick till deras buss o hämtade den skivan och en extra med ännu flera låtar, så stolt kom jag hem med mina skivor XD♥

Imorgon blir det en hel engelskadag :) 

Mer bloggande nån annan dag, seees! :) kram på er alla!

Ett uppträdande av Bad Influence :P



Kommentarer
Postat av: Erika

They're good :) ♥

2010-04-16 @ 07:24:08
Postat av: Anna

Sleepover, haha!

It's a good book :)

2010-04-18 @ 13:14:10
Postat av: Rebecca

yes, yes! :D

2010-04-19 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0