plugg, hundklubben och pannkakor tar över!!!

Hej :)

Haha rubriken säger allt. Har så himla mkt plugg just nu men det börjar gå över, svenska och NO uppsatserna är klara och nu har jag bara HK- läxan kvar. Plus att jag måste ta igen när jag är bortrest...

Har varit på hundklubben ganska mycket på senaste tiden. I går kväll fick jag för mig att gå dit ( typ 30 minuters promenad) så jag var där en stund och pratade med lite hundfolk och sen kom jag hem vid 21 och då skulle jag göra läxorna, hehe :) Men det är lång tid kvar till nästa kurs nu tyvärr.

Pannkakorna börjar också ta över min värld. Stått o lagat pannkakor till mellis de två senaste dagarna och i måndags åt vi det i skolan. Det är enkelt o laga:

Pannkaksmellis för 1 person:

1 ägg
1,5 dl mjöl
3 dl mjölk
och salta som du vill ha det!

Måtten är inte så exakta, därför är det så lätt o göra pannkakor, det smakar gott hur de än blir tycker jag :)!

Vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0