Födelsedag

Hej!

Igår hade man ju födelsedaaaaaaaaaag! :)
På morgonen blev jag " väckt" av att familjen kom in och sjöng. Jag fick en present, en dator! Sen åt vi pannkakstårta till frukost.Jag vindsurfade nere vid båten. Sen åt vi lunch där nere och så. Sen tog jag och lillebror en lång sväng i gummijollen och det gick jättesnabbt! :d
Efter det tog jag en långpromenanad med Leo medans de andra fixade inför kvällen. Släkten kom och de envisades med och sjunga för mig 3 ggr.. När de sjöng den långa med flera verser kunde jag inte låta bli o sjunga med :) I present fick jag bl.a. en skinnjacka, väska och munkjacka :)

I veckan blir det skola igen. Sen på fredag fyller Tilde år och då ska jag, Marcus, Tilde och Andreas antagligen åka in till Grönalund! Wiiie! =)

Ska börja med dagens låt. Dagens låt får bli American Idiot- Greenday för att jag saknar en viss person från i somras som gillar den här låten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0