Ung 08,midnattsloppet m.m.

Hej!

Idag är det fredag den 13onde. Läskigt. :o Igår var jag, Marcus, Erika och Hans o badade i Baset. Sen på kvällen kom Erika hit och vi hade filmmys. Vi såg Vicky Cristina Barcelona. Den var helt okej. Erika sov här också och hon tog precis bussen hem. Ikväll blir det ung 08. Jag har aldrig varit på det förr men det verkar väldigt kul =D

Imorgon ska hela min familj springa midnattsloppet. Jag och Marcus ska springa lilla. Tur det eftersom att jag knappt tränat på hela sommarn. Hjälp, är nervös :S

Några bilder från eskadern:)


På bilden: Astrid, Marcus, jag, Erika.
Tagen av pappa.



Tagen av mig på Öland. Byxelkrok.



En tidig morgonbild på båten Kyrena. Tagen av pappa.



Guppö kupa. Bild på båtarna, tagen av pappa.






MIDNATTSLOPPET 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0