=)

Hejsvejs!

Har inte så mkt o skriva men jag kan ju alltid skriva vad jag har gjort.

Förrigår: Var vid Gubbö kupa. Grillade pinnbröd. Hade segelbåtsrace med hemmabyggda segelbåtar. Vi vann inte. Jag och Johanna O försökte starta ett disco på kvällen men det var typ bara vi som dansade. De andra var mer intresserade av att bygga segelbåtar. xd

Igår åkte jag, Johanna L och Johanna O med Astrids båt. Vi spelade nintendo DS, åt mat, fikade och spelade tecknet. När alla andra båtarna kommit fram vindsurfade Marcus, Nicklas och Jesper. Så det blev underhållning för hela hamnen, haha :)
Jag, Johanna L, Johanna O och Johanna B  körde ut med Johanna L´s gummijolle som har 9.8 HK. Det gick fort och vi blev ganska så blöta. På kvällen hade vi spelhåla eller nått i våran båt med Johanna B, Johanna L och Astrid.
Idag skulle dem följt med i vår båt och segla men det regnar så det blev inte av.
Nu ska jag kolla fb en snabbis och sedan gå o duscha ( har inte duschat sedan den 28 juli :S )
Just nu befinner jag mig i Arkösund.

Kram från smutstrollet  xP

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: Tack! :)

2010-08-02 @ 21:56:29
URL: http://inmyloveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0