Dagens stora händelse

Hej!


Igår regnade det och det fanns ingen täckning där vi var. Men vi spelade kort och tittade på film i olika båtar. Vi gjorde även blåbärspaj. Jag och 8 småkillar satt och tittade på Jalla- jalla. Det var lite pinsamt, hehe. ^^
En jättesöt kille på 6 år här är jätteduktig på att beat- boxa ( eller nått?). Han borde vara med i talang, jag skojar inte! :D

Idag seglar vi från Stora Ålö till Västervik.
Dagens händelse:  Vi tappade våran jolle och den hittades av en tysk båt. De vägrade att lämna tillbaks den för mindre än 150 euro. Men sedan gick det neråt eftersom att vi ringde polisen och fick även lite hjälp av de andra eskaderbåtarna. Vi skulle fått tillbaka den för 6o euro enligt polisen. Vi betalade 800 kronor så det var väl okej enligt mig men inte enligt någon annan, haha.

I kväll ska vi på restaurang med alla båtar här. Jag hoppas att det blir trevligt :)


Kramar från mig. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är roligt att du skriver ibland, kul att veta vad som händer och så. Fortsätt med det i alla fall nu när du är borta så här länge. :)

Om du orkar såklart. Annars kanske jag skickar jobbiga långa mail som du måste svara på, mwohaha!

2010-07-18 @ 20:21:17
Postat av: Bexie

Ja det ska jag fortsätta med! Du får gärna skicka mail och skriva vad som händer hemma och så. Jag gillar faktiskt att läsa dina mail! :D <3

2010-07-22 @ 10:48:59
URL: http://beccaslivmedhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0