FEST!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett tag heller. Det har hänt en hel del. Erika kom hit den 22 juli och är här även nu. Min vecka:

22 juli: Åkte från Byxelkrok till Borgholm. Sol och bad. Erika kom. Badade i poolen på hotellet bredvid hamnen. På kvällen besökte vi slottsruinen med Johanna, Pauline, Jesper och Erik.

23 juli: Inget roligt väder. Alla tog bussen till Ölands djur-, nöjes- och vattenland. Spelade kort och umgicks med Hanna och Niklas. På kvällen var vi och kollade på bandet Hoffmaestro som uppträdde på hotellet. Tyvärr var vi för små för att få gå innanför staketet.. De var liksom fest.

24 juli: Blev en så-gott-som inomhusdag. Det blåste kuling ( inte kul alls) och regnade. Jag och Erika låg i mammas och pappas koj och myste. Tog även lite bilder som vi har lagt upp på fb. På kvällen åt vi blöt pizza och var inne och myste.

25 juli: Regnade och blåste nästan lika mycket. Var på ett café. Gick i stan. Badade i poolen med några andra.

26 juli: Soligt och fint. Åkte ifrån Öland. När vi kom fram till Friggeholm spelade jag och Erika kort med Hanna och Jesper. På kvällen hade vi disco i våran båt med Jesper, Carl-Johan, Niklas, Hanna, Johanna L, Johanna O m.fl.
Jag åt en ansjovisgodis för att killarna skulle dansa och för att Albert skulle beat-boxa för mig och Erika. Den var inte god kan jag säga. Jag kunde inte äta upp den men de dansade och beat-boxade ändå :D

27 juli: Påväg till en klubbholme där vi ska basta, bada och äta. Tror även att vi kommer ha en liten fest igen. =)

Det var mina senaste dagar. Jag <3 den här eskadern. :)

Kraaaaam från mig, hoppas ni har det lika bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0