Öland!

Hej :D

Sorry att jag inte skrivit på ett tag nu. Jag har inte riktigt haft tid. Mina senaste dagar:

Tisdag: Kom fram till ÖLAND! :) Vi var i Byxelkrok då och jag kommer inte ihåg vad vi gjorde. På kvällen var jag ute på stranden med Johanna, Pauline, Jesper och Erik. =)

Onsdag: På förmiddagen var jag på standen och solade och badade med bl.a. Marcus, Niklas, Johanna, Astrid och Hanna. Sedan åt vi lunch. Efter det firade vi Johanna, Johanna och Johanna som hade namnsdag med att äta tårta. Sedan åkte vi turbåt till Blå Jungfrun, även kallad Blåkulla. Vi promenerade runt där och badade. På kvällen var jag och Marcus i båten ChillaFett och spelade tecknet med Hanna och Niklas. Gissa vilka som vann, jag och Hanna såklart =D

Torsdag: Nu är vi påväg till Borgholm. Det är ganska långt dit. Kl. 15.25 kommer ERIKA dit. <3 På kvällen ska vi ut och ha kul. =D


Kraaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0