Let´s dance!

Har ni testat att dansa med hund? Om inte och ni har hund, testa! Det är jättekul! Det kallas för freestyle och det går ut på att man dansar eller gör trix samtidigt som hunden. T.ex. Du snurrar och han snurrar. Håller på att lära min hund koreografin till våran dans just nu XD Sen får det bli låtval :D Haha. Kanske blir någon uppvisning i youtube- klipp här på bloggen ;)

Längtar otroligt mycket till:

- Påsklovet, då åker jag till Tandådalen i Fjällen och åker skidor
- 2 maj- 6 maj, då åker jag till Tallinn i Estland med Anna och konfagruppen
- Sommarlovet, 16 juni, då åker jag till St. Pauls bay i Malta med Erika

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Gooosh.. I look forward to it too! :D ♥

2010-04-16 @ 07:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0