Lite ointressant fakta ;)

Nu är vi lediga resten av veckan. Riktigt härligt. Jag vill hinna med att göra så mycket men kommer inte hinna allt.
När jag kom hem idag låg jag och solade på baksidan i bara bikini och typ svettades ihjäl! Förstår inte hur det kunde vara så varmt! Men låg iaf kvar och åt en isglass, solade förresten i hela 2 och en halv timme :O :D <3
haha intressant...

Våran bil har gått sönder eller nått, den ska iaf in på lagning imorgon så vi lånar en av mormor och morfars bilar nu. :P
inte så intressant det heller.

Hade iaf på mig mitt nya tur- armband idag och det fungerar precis som det ska :D<3 Kändes som att jag fick jättebra självförtroende på något vis och bokredovisningen gick bra och såklart skulle tekniken vara inställd och vi fick slippa gå på kursen xD så jag rekomenderar dig att köpa ett sånt ;)


Min efterrätt på buffén på båten till Tallinn, ser lite gott ut va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0